facebook webAsset 1

PL / EN

Zrealizowaliśmy dziesiątki projektów doradczych dla międzynarodowych koncernów, polskich firmi organizacji non-profit. Nasze doświadczenie obejmuje między innymi teleinformatykę, energetykę, przemysł, e-biznes, finanse, nieruchomości, handel, motoryzację, FMCG i organizacje społeczne.

Posługujemy się wszystkimi technikami i taktykami komunikacyjnymi – od media relations przez komunikację w sieci sprzedaży po tworzenie społeczności internetowych. Budujemy skuteczne systemy komunikacji wewnętrznej i systemy antykryzysowe. 

Należymy do Plexus PR oraz Sotiria Security Communications - międzynarodowych sieci niezależnych agencji PR, dzięki czemu świadczymy w ponad 30 krajach na 5 kontynentach. Mamy także dostęp do komunikacyjnego know-how z całego świata. 

plexus_orange.png

         logo.png

Zespół

Neuron to kilkunastu doświadczonych konsultantów, którymi kieruje zespół menedżerski:

Lidia Marcinkowska
partner

18 lat doświadczenia w public relations. Doradca, trener i coach biznesu. Członek Rady Związku Firm Public Relations, autor i wykonawca dziesiątków projektów z zakresu zarządzania kryzysowego, komunikacji wewnętrznej i strategii komunikacji. Ukończyła Szkołę Główną Handlową w  Warszawie i Gerhard-Mercator-Universität w Duisburgu. 

Paweł Soproniuk
partner

14 lat doświadczenia w komunikacji. Strategiczny doradca klienta, odpowiadał za przygotowanie i realizację wielu projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, społecznej i marketingowej. W 2014 roku uznany za magazyn Brief za jednego z „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Ludmiła Sandros
account manager

W zespole Neurona od 2009 roku. Ukończyła Stosunki Międzynarodowe na WDiNP Uniwersytetu Warszawskiego. Opracowuje i wdraża działania komunikacyjne dla klientów z branży edukacyjnej, HR i nowych technologii. Realizowała także projekty PR produktowego i korporacyjnego dla branż regulowanych. Dobrze włada językiem angielskim i rosyjskim.

Marta Bujakiewicz
account manager

Pracowała w największych polskich agencjach PR. Opracowywała i realizowała działania PR dla klientów z branży farmaceutycznej, transportowej, technologicznej i FMCG. Prowadziła również kampanie informacyjno-edukacyjne w obszarze ochrony zdrowia, skierowane do profesjonalistów i opinii publicznej.